عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


آموزش تصویری با صدای خودم
آموزش تصویری و صوتی پیداکردن رتبه الکسای هر وبلاگ
#پیداکردن_الکسا
#نحوه_فهمیدن_رتبه_الکسا
#Alexa_metric
#Alexa_Site
#Alexa_Site_Info
#فیلم_آموزش_الکسا
#چجوری_رتبه_الکسا_سایتمون_روپیداکنیم
چجوری رتبه ی وبلاگمون رو در الکسا بفهمیم
آموزش تصویری استفاده از رتبه بندی جهانی الکسا
#رتبه_بندی_جهانی_الکسا
#آموزش_وبلاگنویسی
creator Video By : Sina Akhtari Shishavan
Business Brand : #Mobile_Sina_Tabriz
website: www.Sina7.ir
دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : یک شنبه 24 اسفند 1399

برداری از سامانه «سجل محکومان مالی» و سامانه «هوشمند استعلامات مالی قوه قضاییه (سهام)» با حضور رئیس دستگاه قضا > منبع:درگاه ملی قوه قضاییه

بهره برداری از سامانه «سجل محکومان مالی» و سامانه «هوشمند استعلامات مالی قوه قضا...

بهره برداری از سامانه «سجل محکومان مالی» و سامانه «هوشمند استعلامات مالی قوه قضاییه (سهام)» با حضور رئیس دستگاه قضا

فاز اول «سامانه سجل محکومان مالی» و «سامانه هوشمند استعلامات مالی قوه قضاییه» با حضور رئیس قوه قضاییه در جلسه «ستاد راهبری پیگیری اجرای سند تحول قضائی» مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضا،

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد راهبری پیگیری اجرای سند تحول قضایی و آیین بهره برداری از فاز اول سامانه های مرتبط با این سند، با تبریک عید مبعث تصریح کرد: بعثت مهمترین و عظیم‌ترین تجلی پروردگار متعال است و انسان با اتکا به آموزه‌های نبی مکرم اسلام به سوی سعادت حرکت می‌کند.

رئیس قوه قضاییه با تقدیر از زحمات مسئولان و همکاران مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در اجرای مأموریت‌های مربوط به هوشمندسازی قوه قضاییه تصریح کرد: همت مرکز آمار و فناوری اطلاعات در اجرای سند تحول، موجب شده این سند بین مردم و همکاران قضایی یک سند قابل اجرا و دست یافتنی نشان داده شود.

آیت الله رئیسی گفت: با راه اندازی سامانه سجل محکومیت های مالی در سال جهش تولید، بانک‎ها، مراکز و بنگاه‎های عظیم اقتصادی می‌توانند مشتریان و شرکای تجاری خود را اعتبارسنجی کرده و با اطمینان با آنها معامله نمایند.

آیت الله رئیسی افزود: این کار علاوه بر توسعه کمی و کیفی فعالیت اقتصادی در کشور، دعاوی و شکایات ناشی از مشکلات به وجود آمده بر اثر عدم شناخت نسبت به اعتبار و سابقه طرفین معامله را کاهش می‎دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که استفاده از این سامانه حرکت فناوری پایه دستگاه قضا را سرعت بخشیده و فرآیند مربوط به اسناد ثبتی و مأموریت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک را نیز تسهیل می‌کند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از سامانه هوشمند استعلامات مالی نیز گفت که این سامانه کمک بسزایی برای مجریان احکام قضایی در اجرای دقیق حکم و نظارت بر فرآیند اجرای احکام خواهد کرد.

آیت الله رئیسی افزود: گاهی استعلامات مالی چند ماه طول می‎کشد و پرونده در دست قاضی می‎ماند اما این سامانه موجب سهولت در شناسایی اموال محکوم علیه می‎شود و به کسانی که سند یا حکمی برای اجرا می‌آورند نیز اطمینان می‌دهد به حق خود می‎رسند.

رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: کار قوه قضاییه ستاندن حق از تعدی‌کنندگان به حقوق مردم و بازگرداندن حق به صاحب آن است و اگر اموال زود شناسایی شده و حقوق مراجعه کننده به دستگاه قضا تأمین شود گام بزرگی در جهت اجرای قانون و عدالت خواهد بود.

آیت الله رئیسی افزود: این احساس خیلی مبارکی است که مردم احساس کنند در مراجعه به عدلیه سریع به عدالت دسترسی پیدا می‌کنند و به حق خود می‌رسند.

وی متذکر شد اجرای عدالت و قانون علاوه بر اجر معنوی موجب افزایش اعتماد عمومی و کارآمدی نظام اداری کشور می‌شود و همه کسانی که دراین مسیر گام برمی‌دارند در صواب آن شریک خواهند بود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه عدم اجرا و تاخیر در اجرای قانون پسندیده نیست، اظهار داشت: مدت زیادی از موعد اجرای قانون برنامه ششم توسعه گذشته اما هنوز برخی مواد آن اجرا نشده و بر زمین مانده است.

آیت الله رئیسی بر همین اساس نسبت به اجرایی شدن مواد 116 و 117 قانون برنامه ششم توسعه ابراز خرسندی کرد و گفت: اجرای صددرصدی تکالیف مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در برنامه ششم توسعه خبر خوبی است که تقدیر مضاعف دارد.

در این نشست دکتر صاحب‌کار معاون راهبردی قوه قضاییه گزارشی از برگزاری 4 جلسه اخیر کمیسیون ویژه پیگیری اجرای سند تحول قضایی در دو هفته گذشته ارائه کرد و دکتر زارع‌پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیز به تبیین آخرین اقدامات این مرکز در جهت هوشمند‌سازی نظام قضایی پرداخت.

زارع‌پور با اشاره به 13 تکلیف قانونی مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در سند تحول قضایی گفت که در 67 صفحه سند تحول مجموعاً 107 راهکار فناوری پایه است که بیانگر آن است که 60 درصد تکالیف سند تحول با ابزاری فناوری تحقق می‌یابند.

وی با تقدیر از مجاهدت همکارانش در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و همکاری مسئولان بانک مرکزی و سازمان بورس و همچنین سازمان ثبت اسناد و املاک در تبادل اطلاعات برای راه‌اندازی سامانه هوشمند استعلامات مالی قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد سایر دستگاه‎ها نیز با ارائه اطلاعات خو به این مجموعه موجبات تکمیل و ارتقاء کارآمدسازی این سامانه را فراهم نمایند.

در این مراسم «سامانه سجل محکومان مالی» با هدف ایجاد شفافیت بیشتر و رونق فعالیت‌های اقتصادی در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت که بر اساس آن از این پس سوابق محکومیت‌های مالی بصورت برخط و با حفظ محرمانگی و حریم خصوصی در اختیار نهادهای قانونی استعلام کننده همچون بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، دستگاه های اجرایی، دفاتر اسناد رسمی و طرفین معامله قرار خواهد گرفت.

راه‌اندازی این خدمت نوین قضایی که در راستای هوشمندسازی دستگاه قضا و اجرای تکالیف قانونی برنامه ششم توسعه صورت گرفته از طرح بسیاری از دعاوی جلوگیری خواهد کرد و موجب کاهش پرونده‌های قضایی خواهد شد.

بر این اساس افراد حقیقی و حقوقی در هر معامله می‌توانند با مراجعه به سامانه ریسک مربوط به عدم شناخت طرف مقابل را کاهش داده و در نتیجه از معامله با افراد پرخطر اجتناب کنند.

«تقویت بازدارندگی مجازات‌ها»، «کاهش زمان اجرای احکام دادگاهها» و «کاهش دعاوی اعسار از پرداخت محکوم به از دیگر دستاوردهای این سامانه خواهد بود.

«سامانه هوشمند استعلامات مالی قوه قضاییه (سهام)» از دیگر سامانه‌هایی است که امروز با حضور رئیس قوه قضاییه مورد بهره‌برداری قرار گرفت که گام نوینی در راستای تسریع در اجرای عدالت خواهد بود.

با راه‌اندازی این سامانه از این پس واحدهای اجرای احکام سراسر کشور می‌توانند به صورت برخط و آنی نسبت به شناسایی اموال اشخاص محکوم علیه در سقف محکوم به اقدام نمایند.

این سامانه با توجه به ضرورت حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از هرگونه دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات اشخاص به نحوی طراحی شده که امکان استعلام صرفاً در مورد افراد ثبت شده در پرونده ها امکان پذیر باشد؛ در این سامانه همچنین سوابق تمام استعلامات ثبت و ضبط شده و مراجع نظارتی می‌توانند عملکرد بهره‌برداران را پایش و بر استعلامات نظارت کنند.

قرار است در فازهای بعدی این خدمت نوین و تحولی، توقیف برخط اموال و دارایی‌های اشخاص محکوم علیهم و نیز امکان انتقال برخط آنها به اشخاص محکوم له پس از تغییر قوانین و مقررات مربوطه عملیاتی شود.

ارتقاء سامانه ثنا و ابلاغ الکترونیکی از دیگر اقدامات صورت گرفته ذیل سند تحول قضایی است که در راستای اطمینان بخشی بیشتر از ابلاغ اوراق قضایی به گروههای خاص اجرایی شده و گام مهمی در کاهش اطاله دادرسی ناشی از عدم رویت به موقع ابلاغیه‌ها توسط خواندگان دعوا خصوصاً گروههای خاصی نظیر زندانیان، سالمندان، بیماران و معلولان، افراد کم سواد و اتباع خارجی محسوب می‌شود بر اساس دو اصلاحیه صورت گرفته در سامانه‌های قضایی از این پس افراد می‌توانند در صورت تمایل شماره تلفن همراه حداکثر سه نفر دیگر را با اجازه خودشان به قوه قضاییه بدهند تا پیامک‌های اطلاع رسانی مربوط به ابلاغیه‌ها بصورت همزمان برای آنها نیز ارسال شود تا چنانچه فرد مذکور ابلاغیه خود را ظرف 24 ساعت مشاهده نکند، پیامک یادآوری برای اشخاص معرفی شده در سامانه او ارسال می‌شود که با این اقدام اقشار خاص هدف زودتر از گذشته نسبت به صدور ابلاغیه خود مطلع می‌شوند.

دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: سامانه استعلام برخط اموال محکوم علیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : یک شنبه 24 اسفند 1399

سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد

#سود_بازاربزرگ محصولات اعتباری از جمله

#شارژ و #بسته های_اینترنت و #قبض و… شریک می کند.

شما روی خرید کسانی که از طریق شما با
سایت و #اپ۷۰۳۰ آشنا شده اند، #سودمشخص خواهید داشت.
از طریق لینک زیر در چند ثانیه #عضو شوید
https://7030.ir/r/09381008028
دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , , , , ,
:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ مستقیم همراه اول , خرید مستقیم بسته اینترنت , خریدشارژ رایتل , خرید شارژ تالیا , خرید بلیت هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 12 اسفند 1399

سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و… شریک می کند.

شما روی خرید کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
لینک دانلود برنامه و عضویت با کد معرفی بنده :
https://7030.ir/r/09381008028
دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , , , , ,
:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ مستقیم همراه اول , خرید مستقیم بسته اینترنت , خریدشارژ رایتل , خرید شارژ تالیا , خرید بلیت هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 12 اسفند 1399
لایسنس ۳ ماهه آنتی ویروس Kaspersky Total Security 2021 3M3K9-5R92S-ZDH5Y-NA944 لایسنس ۳ ماهه آنتی ویروس Kaspersky Total Security 2021 3M3K9-5R92S-ZDH5Y-NA944 با آی پی خاک روسیه ، اوکراین ، بلاروس و قزاقستان فعال کنید Kaspersky Internet Security 2021 proxie : Polish آی پی لهستان PVNXH-CCNM9-QATA6-DN3DE Y9ZS7-Z6M1Y-D27BJ-Q1X46 H8WCB-43JEV-1RYF7-R4724 H2XK9-1HM68-BJUE7-VZQJV دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , , , , ,
:: برچسب‌ها: لایسنس سه ماهه آنتی ویروس , لایسنس سه ماهه رایگان کاسپراسکای , لایسنس ۳ ماهه آنتی ویروس Kaspersky Total Security 2021 3M3K9-5R92S-ZDH5Y-NA944 با آی پی خاک روسیه ، اوکراین ، بلاروس و قزاقستان فعال کنید Kaspersky Internet Security 2021 proxie : Polish آی پی لهستان PVNXH-CCNM9-QATA6-DN3DE Y9ZS7-Z6M1Y-D27BJ-Q1X46 H8WCB-43JEV-1RYF7-R4724 H2XK9-1HM68-BJUE7-VZQJV ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : جمعه 8 اسفند 1399

دانلود و تماشای آنلاین فیلم سینمایی ((تومروس)) ، ساخت کشور قزاقستان

صحنه های درگیری سپاهیان ارتش ملکه تورک تبار #سکاها ، با #کوروش_هخامنشی و سایر جنگ های ماساژت ها و #خوارزم ها را از بچگی #آنا_تومروس به تصویر نمایش کشیده اند.
https://www.aparat.com/v/we0lH
.
.
.
دانلود فایل زیرنویس فارسی فیلم آنا تومروس دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ملکه تورک ها تومروس , دانلود مستقیم فیلم ملکه تومروس , فیلم ملکه تومریس , دانلود فیلم آنا تومروس , دانلود فیلم تومروس و کوروش , کشته شدن کوروش کبیر بدست تومروس ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 2 اسفند 1399

دانلود رایگان و مستقیم بهترین مرورگر استخراج بیتکوین از لینک مستقیم زیر : https://uploadboy.com/87v035yurdyw

دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , , , , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر وب با استخراج بیت کوین , برنامه استخراج رمز ارز , برنامه استخراج بیتکوین اندروید , برنامه اندروید کسب بیت کوین , Free Bitcoin App For Android phone ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 2 اسفند 1399

حمله باج افزار به شرکت Kia Motors آمریکا

مهاجمین برای جلوگیری از نشت اطلاعات تقاضای 20 میلیون دلار (404.5412 BTC) کرده اند

منبع اسپانیایی

منبع انگلیسی
دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , , , , ,
:: برچسب‌ها: باج خواهی هکرها از هیوندا موتور , هک سایت Hundai Motor America , Hack by Hundai Motor Site , Attack for Huindai Website ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : جمعه 1 اسفند 1399

این مورد در کشور شما قابل دسترس نیست !!

ترفند اول
بعضی وقتا ممکنه نرم افزاری رو بخایین از گوگل پلی دانلود کنید ولی با ارور هایی مثه این برنامه در کشور شما قابل دسترسی نیس یا از این قبیل ارورها ببینید
برای اینکه اون نرم افزار مستقیم دانلود کنید فقط کافیه لینک اپلیکیشنی که مورد نظر هست رو کپی کنید و به سایت
https://apps.evozi.com/apk-downloader
برید و اونجا لینک رو پیست کنید تا لینک دانلود مستقیم به شما
ترفند دوم
همچنین میتونید از ربات تلگرامی
@apkdl_bot
استفاده کنید که دقیقا اینم مثه همون لینک رو بفرستین تا فایل نصبی رو تحویل بده
ترفند سوم تغییر لینک
لینک رو دستکاری کنین بجای googleplay برنین apk-dl
ینی اینجوری
لینک اصلی
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quran.pro
اینجا googleplay رو پاک و بجاش apk-dl میزاریم ینی ب این صورت⬇️
https://apk-dl.com/store/apps/details?id=com.quran.pro
دوربین مداربسته

:: برچسب‌ها: حل مشکل محدودیت گوگل Google Play store Problem , مشکل درکشور شما دسترس نیست گوگل پلی , مشکلات دانلود گوگل پلی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 25 بهمن 1399

Recover Deleted All Photos, Files And Contacts v2.1

رکاوری فایل های اندروید.ریکاوری عکس های اندروید.بازگردانی فایل های حذف شده.دانلود ریکاوری اندروید.recovery file
http://uploadb.me/direct/xc9bbfnmps8x/Recover-Deleted-All-Photos-Files-And-Contacts-pro-2.1.apk.html
دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , , , , ,
:: برچسب‌ها: رکاوری فایل های اندروید , ریکاوری عکس های اندروید , بازگردانی فایل های حذف شده , دانلود ریکاوری اندروید , recovery file ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 25 بهمن 1399
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');