دانلود نسخه جديد آنتي ويروس نورتون Norton Antivirus (2011) v.18.1.0.37 Final


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان



Norton 
Antivirus_2011_v.18.1.0.37_www.mihandownload.com.jpg


جمله ی معروفی در علم پزشکی مطرح است که پیشگیری از بیماری به مراتب آسانتر از درمان است. این سخن تا حدود زیادی در مورد ویروسهای رایانه ای نیز صدق می کند، به این معنی که در بسیاری از مواقع جلوگیری از ورود ویروس به رایانه ساده تر از دفع آن است. هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. امروزه نرم افزارهای متعددی برای مبارزه با ویروسها وجود دارد و در کنار نرم افزارها، روشهای ترکیبی سخت افزاری - نرم افزاری نیز برای مبارزه با ویروسها در دست بررسی می باشد و تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است. اما آنچه بیشتر در دسترس همگان قرار دارد نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها هستند که دارای انواع مختلفی می باشند و هریک کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم که چندی روزی از انتشار نسخه ی جدید آن میگذرد.
حتمآ اکثر شما آنتی ویروس قدرتمند Norton را می شناسید. این آنتی ویروس ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است. همچنین شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. علاوه بر این به همراه اين بسته ی امنیتی برنامه ي کوچکی قرار داده شده است که وظیفه ی آن Trial نگه داشتن نرم افزار به صورت دائمی است زیرا برای داشتن نسخه ی کامل و اصلی این نرم افزار می بایست آن را از شرکت سازنده آن با قیمتی بسیار بالا خریداری نمایید که این امکان برای همه وجود ندارد در نتیجه بهتر است از نسخه محدود آن استفاده شود البته Trial بودن آن بدین معنی نیست که نرم افزار وظایف خود را به طور کامل انجام نمی دهد بلکه محدودیت آن تنها به غیر فعال شدن نرم افزار بعد از زمان مشخص مربوط است که شما با استفاده از این برنامه ی کوچک می توانید آن را برای همیشه درحالت Trial نگه دارید تا هرگز غیر فعال نشود در واقع در حالت عادی و در هر 24 ساعت 1 روز از زمان غیر فعال شدن نرم افزار کم شود اما با کمک این برنامه هر بار که سیستم را خاموش و روشن میکنید زمان Trial نرم افزار به صفر بر میگرداند که در اینصورت نرم افزار برای همیشه در همین حالت باقی خواهد ماند و تمام کارهای خود را به طور دقیق و کامل انجام می دهد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- محافظت کامل از سیستم در مقابل نفوذ عوامل مخرب.
- امکان آنالیز و اسکن دقیق هارد برای یافتن بد افزارها.
- پاکسازی خودکار عوامل مخرب در صورت مشاهده آنها.
- داشتن سرعت مناسب رایانه پس از نصب نرم افزار.
- جلوگیری از نفوذ ویروسهایی که از اینترنت قصد ورود به سیستم را دارند.
- امکان ویروس کشی حافظه های خارجی مانند فلش مموری.
- امکان آپدیت نرم افزار جهت معرفی بد افزارهای جدید به آن.
- استفاده ی ناچیز از پردازنده و رم سیستم.
- امکان قرنطینه نمودن فایلهای مشکوک.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.


- و ...


منبع : http://download.rozblog.com]]>

دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 9 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');