سومین نوبت یارانه 100صدهزاری امروز و فردا آخره بهمن واریز میشود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


سومین نوبت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا کی واریز می‌شود؟ سومین نوبت از یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی کرونا در میانه هفته آینده به حساب ۳۴ میلیون نفر واریز می‌شود. تنها یک مرحله دیگر از این یارانه باقی مانده است و جز یارانه بهمن ماه، یک یارانه دیگر هم در اسفند واریز می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، طبق روال دو ماه گذشته مرحله سوم یارانه معیشتی کرونا در آخرین روز‌های ماه جاری به حساب مشمولان واریز می‌شود.

مبلغ یارانه معیشتی کرونا برای ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۲۰ هزار تومان و برای ۲۵ میلیون نفر از افراد کم درآمد نفری ۱۰۰ هزار تومان است.

این یارانه در دو ماه آذر و دی در روز‌های ۲۷ یا ۲۸ واریز شد و به نظر می‌رسد در این ماه نیز این یارانه در همین روز‌ها واریز می‌شود. یعنی در هفته آینده.

یارانه کرونا قرار بود در چهار نوبت واریز شود که دو نوبت آن پرداخت شده، یک نوبت نیز در هفته آینده و آخرین مرحله نیز در اواخر اسفند واریز می‌شود. آنگونه که برخی از نمایندگان مجلس گفته‌اند یارانه کرونا در سال آینده واریز نمی‌شود و محدود به چهار ماه پایانی سال ۹۹ بوده است.


دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: خبر مهم یارانه صد هزار تومنی , روز واریز یارانه صدهزاری بهمن 99 , فوری زمان واریز صدهزار تومان اعلام شد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');