تتلو بهترین خواننده جهان شد؛ امیر تتلو با گذشتن از مایكل جكسون بهترین خواننده جهان شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


تتلو بهترین خواننده جهان شد؛ امیر تتلو با گذشتن از مایكل جكسون بهترین خواننده جهان شد

SHARE TWEET PIN LINK WHATSAPP TELEGRAM

تتلو بهترین خواننده جهان شد؛ امیر تتلو با گذشتن از مایكل جكسون بهترین خواننده جهان شد

امیر تتلو در یک سایت نظرسنجیِ پربازدید، به نام تاپ تِن، به عنوان محبوب‌ترین خواننده سبک آر اند بی انتخاب شده است. در رده دوم این لیست و پس از امیر تتلو، مایکل جکسون قرار گرفته است.

امی تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه، در وبسایت تاپ تن، به عنوان بهترین خواننده آر اند بی همه دوران انتخاب شده است.

کورش عظیم زاده مدیر برنامه‌های تتلو، در صفحه اینستاگرام خود و طی چند استوری، نتایج نظر سنجی وبسایت امریکایی "top ten" را که در آن امیر تتلو در رتبه اول رده بندی خواننده‌های سبک r&b جای گرفته است، را به اشتراک گذاشت.

وبسایت تاپ تن، رده بندی‌های مختلفی در زمینه‌های فیلم، سریال، موزیک، انواع اپلیکشن، سایت و ... را در محتوای خود قرار می‌دهد، رده بندی سایت تاپ بر اساس نظرسنجی است و این رتبه در واقع نشان دهنده، طرفداران سرسخت این خوانندگان هستند.

تاپ تن بر حسب نظرات کاربران می‌باشد، و در رده بندی خواننده‌گان محبوب سبک آی اند بی، طرفداران سرسخت امیر مقصودلو معروف به تتلو، توانسته‌اند، او را به رده اول این سایت برسانند، د رتبه دوم این وبسایت مایکل جکسون خواننده اسطوره‌ای قرن قرار گرفته است. در رده های بندی، خوانندگان معروفی چون بیانسه، ایکان، ادل، آشِر، ویدنیستون قرار دارند که همه آنها از خوانندگان پرطرفدار و مشهور جهانی هستند، هر چند جای گرفتن برخی از آنها در لیست خواننده آر اند بی، اشتباه است، زیرا برخی به طور اختصاصی خواننده پاپ یا رپ هستند.

امیر تتلو در رتبه اول خواننده محبوب r&b در همه دوران

تتلو تو ارن ان بی r&b اول جهان! از مایکل جکسون بالاتر زد

این رتبه را اتحاد تتلیتی‌ها رقم زده است!

هر جند امیر تتلو از خوانندگان سبک آی اند بی با صدای خاص و متفاوت و همچنین ملودی آهنگ‌های متفاوت است که بیشتر آنها در یاد و خاطره نسل جدیدِ علاقمند به سبک آی ان بی ماندگار است، اما اگر از حق نگذریم این رده بندی بیشتر به دلیل سرسختی و وفاداری زیاد طرفداران تتلو، یعنی تتلیتی هاست و شاید اگر طرفداران مایکل جکسون، بیانسه، آشِر و ای‌کان نیز با هم متحد شوند بتوانند به سادگی این لیست را جابجا کنند.

لینک سایت این رده بندی thetoptens.com/most-legendary-rnb-singers است، طرفداران تتلو با قرار دادن کامنت به زبان انگلیسی و ثبت رای خود این جایگاه را به او داده اند.


دانلود رایگان آموزش هک و رات اندروید و ویندوز ]]>

دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : 2 اسفند 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');