اعتصاب غذا زندانی، من ! بخاطر عدم توجه به درخواست اعاده دادرسی طبق ماده 477


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


به شرافتم قسم ، اسفند ماه سال گذشته ,۹۸, که از سوی شعبه 3 تجدید نظر استان آذربایجان شرقی ، طبق اعتراض شاکی پرونده به رای برائت از سوی کیفری 2 شهرستان عبه شرافتم قسم ، اسفند ماه سال گذشته ,۹۸, که از سوی شعبه 3 تجدید نظر استان آذربایجان شرقی ، طبق اعتراض شاکی پرونده به رای برائت از سوی کیفری 2 شهرستان عجبشیر،فقط بدلیل اینکه نتوانستم جلسه دادرسی تعیینی از سوی شعبه 3 تجدیدنظر ،بروم ، به یکسال حبس تعزیری قطعی با استناد به صوت مکالمه که تهدیدی نیز ذر آن وجود نداشت محکوم شدم و اعاده دادرسی طبق ماده 477 هم از رییس کل تبریز دادم و هیچ دقت و توجهی صورت نگرفت و در اجرای حکم که دستگیر شدم ،در خرداد ماه امسال با دوختن لب هام اعتصاب غذا نمودم ،چهار شبانه روز،بدون آب و غذا.که با مراجعه و وعده ی معاونت محترم دادستانی عجبشیر ،اعتصابمو باز کردم و... #بقران کریم قسم خیلی #ظلم شد بهم.جبشیر،فقط بدلیل اینکه نتوانستم جلسه دادرسی تعیینی از سوی شعبه 3 تجدیدنظر ،بروم ، به یکسال حبس تعزیری قطعی با استناد به صوت مکالمه که تهدیدی نیز ذر آن وجود نداشت محکوم شدم و اعاده دادرسی طبق ماده 477 هم از رییس کل تبریز دادم و هیچ دقت و توجهی صورت نگرفت و در اجرای حکم که دستگیر شدم ،در خرداد ماه امسال با دوختن لب هام اعتصاب غذا نمودم ،چهار شبانه روز،بدون آب و غذا.که با مراجعه و وعده ی معاونت محترم دادستانی عجبشیر ،اعتصابمو باز کردم و...بقران کریم قسم خیلی ظلم شد بهم.

لینک #توییت من در #توییتر :؛

https://twitter.com/Ajabshir_/status/1366292907683172353?s=09



دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: اعتصاب غذا زندانی , زندان مراغه‌ , اعاده دادرسی ماده 477 , نامه خطاب به اقای رییسی , ظلم در روند دادرسی دادگاه تجدیدنظر تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : دو شنبه 11 اسفند 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');