دانلود پکیج کامل #بهترین روش تحلیل تکنیکال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


توضیحات محصول

تحلیل تکنیکال یکی از واجباب یادگیری است برای کسانی که قصد دارند بازار سرمایه را یاد بگیرند و در آن سرمایه گذاری کنند. تحليل تكنيكال ابزاری است كه با استفاده از روش‌ها و تكنيک‌هایی كه شامل يک‌سری ابزار، الگو، اسيلاتور و ... است به ما كمك می‌كند تا بتوانيم قيمت اوراق، شاخص و كالاهای مورد معامله در بازارهای سرمايه را پيش‌بينی نماييم. در اين دوره با ارائه مطالب پيشرفته به شما كمك خواهيم كرد كه ابتدا سطح دانش خود را در اين حوزه توسعه داده و در تحليل خود كلان‌تر عمل نماييد. در اين دوره به كمك مطالب پيشرفته همچون الگوهای هارمونيك، امواج اليوت، سيستم معاملاتي ايچيموكو و ... سعي داريم تا بهترين رويكرد را در حوزه تحليل تكنيكال به شما ارائه دهيم.

 

در دوره تحليل تكنيكال مقدماتی مطالب اوليه و كليدي بيان شد كه قاعدتاً برخي از آن‌ها به دليل كاهش احتمال خطا نيازمند توسعه و ادامه بود، ازاین‌جهت اين دوره برای تكميل مطالب مقدماتی و توسعه دانش فرد طراحی‌شده است. براي اينكه بتوانيد ميزان خطاي خود در تحليل را كاهش دهيد، نيازمند آن است كه به كمك اين مطالب و استراتژی‌های كلان ارائه‌شده در آن سعي كنيد بر تحليل خود پايبند باشيد.

سرمايه‌گذاری مفهومی است كه افرادي كه دارای هوش مالی بالاتری هستند می‌توانند از آن آينده خود را بسازند است یقیناً همه شما به دنبال ايجاد رفاه بيشتری در زندگي شخصي و اطرافیانتان هستيد. سرمايه‌گذاری مختص افراد ثروتمند نيست و هر فردي با هر سرمايه‌ای مي‌تواند اين فعاليت را انجام دهد. هدف از سرمايه‌گذاری در بازارهای مالی اين است كه خود را در برابر عوامل مختلف همچون تورم و ... محافظت نموده و سعي كنيد سود بيشتری از سود بانكی به دست بياوريد. در اين دوره سعی داريم تا با استفاده از تحليل تكنيكال شمارا در پيش‌بينی قيمت‌ها در بازارهای مختلف مالی، بخصوص بازار سرمايه ايران آشنا كنيم. و اين دوره شما را به اهداف ماليتان تا زمانی كه به آن پايبند باشيد خواهد رساند.

 

به دليل وجود ريسك ناشی از عدم سواد مالی و به خطر افتادن سرمايه افرادی كه در اين بازارها سرمايه‌گذاری كرده‌اند، می‌بايست با ديد باز و به كمك تحليل وارد اين بازارها شد. اين دوره به شما سواد مالی و هوش مالی جهت معامله در بازارها را نشان داده و سعي دارد شما را به دانشي باثبات و كاربردي در اين بازارها برساند، تحليل تكنيكال به‌عنوان يكی از پایه‌های تحليلی ما بوده و یقیناً طی مدت زمان آينده با استفاده از ساير ابزارهای تحليل به شما براي داشتن يك استراتژی موفق كمك خواهيم كرد.

 

کسانی که قصد دارند آموزش بورس را شروع کنند پس از آشنایی با مفاهیم تحلیل بنیادی باید به سراغ مفاهیم تحلیل تکنیکال به خصوص پرایس اکشن ، امواج الیوت و آموزش ایچیموکو بروند.

 

قیمت این دوره در مکتب خونه : 230 هزار تومن. دانلود با قیمت استثنایی: دانلود

 

قیمت شگفت انگیز با فرصت اندک ما: 45هزار تومن برای یک گیگ دوره http://mobi7.ir/ 

 

 



دوربین مداربسته

:: برچسب‌ها: بهترین روش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال , تحلیل تکنیکال پیشرفته , بهترین روش تحلیل تکنیکال ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 28 خرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');