Xilisoft Multiple Desktops v1.0.1.0630 چند دسکتاپ با هم !


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


Xilisoft Multiple=

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که چندین کار را با هم انجام می دهید حتما همیشه از تعداد بالای پنجرها های باز در دسکتاپ خود ناراضی بوده اید . Xilisoft Multiple Desktops نام نرم افزاری است که برای رفع این مشکل طراحی شده است . به وسیله این برنامه می توانید چندین دسکتاپ مجازی ساخته و برای جلوگیری از شلوغ شدن محیط ، تعداد کم تری پنجره را در هر دسکتاپ باز نمایید . برای تعویض کردن دسکتاپ ها نیاز به انجام کار زیادی نیست ، بلکه می توانید با یک کلیک ماوس و یا انتخاب یک Hotkey به سادگی و البته به سرعت به دسکتاپ مورد نظر خود کوچ کنید !
از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می تواند به بالابردن امنیت کاری به وسیله استفاده از پسورد اشاره نمود . با این قابلیت می توانید در هنگام سوویچ کردن دسکتاپ ها دژ محکمی قرار دهید تا تنها افرادی که دارای مجوز هستند از آن عبور کنند .


حجم : ۷٫۰۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');