عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


Rohos.Disk.Encryption

Rohos Disk نرم افزار است که به شما اجازه ی ایجاد یک بخش مخفی و محافظت شده با امنیت بالا و همچنین ظرفیت زیاد (AES -256 bit) روی کامپیوترتان و همچنین روی USB با قابلیت پنهان کردن اطلاعات را میدهد. در این صورت مجموعه ی داده ها تنها از طریق اکانت شما در دسترس خواهد بود. همچنین سایز دیسک بدون محدودیت میباشد. Rohos Disk به راحتی به وسیله ی MS Office و همچنین دیگر برنامه ها تکمیل میشود. پسوردی را که برای وصول سیستم محافظت شده و امن نیاز است به راحتی میتوان در شکل های مختلف و دلخواهی از (USB flash drive, eToken, ruToken, uaToken …) ذخیره کنید.

ویژگی های مهم نرم افزار Rohos Disk Encryption v 1.8 :

- مخفی شدن خودکار در algorithm AES

- ظرفیت دیسک بی نهایت

- قابل تنظیم بودن ابعاد دیسک

- اتصال پیدا کردن با مجموعه اطلاعات های مختلف با ظرفیت های مختلف

- و ….

hajm حجم : ۳٫۸۵ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , ,
دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390

Rohos Logon Key

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از فلش مموری استفاده نکند. شما میتوانید هر اطلاعاتی را از قبیل عکس، فیلم، متن، آهنگ، سند و … را در فلش مموری خود ذخیره کنید. اما اگر فلش مموری که اطلاع شخصی شما در آن قرار دارد به دست شخص دیگری بیافتد چی ؟ برای جلوگیری از اینکه آن شخص به اطلاعات شما دست پیدا کنید شما میتوانید ازRohos Logon Key استفاده کنید. این برنامه با قفل کردن فلش مموری شما توسط پسوردی که شما به آن میدهید میتواند به طور کامل در امان ماندن اطلاعات شما را تضمین کند. همچنین این نرم افزار پسوردی که شما به آن میدهید را ارزیابی میکند و اگر پسورد ضعیف و قابل حدس زدن باشد به شما اطلاع میدهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

hajm حجم : ۲٫۶۸ مگابایت
password پسورد :www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390

babylon_9_box

همه کسانی که با کامپیوتر سروکار دارند حتما نیاز به یک نرم افزار دیکشنری خوب نیز نیازخواهند داشت، چه برای کاربران عادی چه برای کاربران حرفه ای چه برای کسانیبه کارترجمهمشغول هستند. نرم افزار Babylon یکی از نرم افزار های معروف و با سابقه در زمینه ی ترجمه ی متن و کلمه از زبان های مختلف به یکدیگر است. وجود همین سابقه این نرم افزار را به یکی از کاملترین نرم افزار موجود در بازار، در زمینه ی ترجمه، تبدیل میکند، زیرا دیکشنری های مختلفی برای این نرم افزار قابل دریافت است که هرکدام قابلیت ترجمه ی جدیدی را به برنامه اضافه میکنند.

بابیلون پیشتاز نرم افزار های ترجمه و دیکشنری در دنیاست. Babylon به شما یک ابزار شهودی برای تمام نیاز های ترجمه ای شما میدهد. با Babylon میتوانید به سرعت ایمیل ها، صفحات وب، اسناد، پیام های فوری و … را بین زبان ها منتقل کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی کلمه یا متن مورد نظر که میخواهید ترجمه شود کلیک کنید و یک پنجره ی کوچک با نتایج دلخواه از پایگاه عظیم دیکشنری ها و

فرهنگ هایلغات و ابزار های ترجمه ی Babylon ناگهان ظاهر میشود.

Babylon به کاربرانش اجازه ی استفاده از گستره ی وسیعی از عنوان های برتر مانند Oxford University Press, Britannica, Merriam-Webster, Larousse, Vox, Langenscheidt, Pons, and Taishukan را میدهد. نسخه ی جدید Babylon 6 امکان ترجمه ی متن با ۱۷ زبان را به علاوه ی ترجمه ی کلمه ها و عبارات میدهد – تماما با یک کلیک، همچنین با نتایج از دایرةالمعارف Wikipedia در ۹ زبان، قابلیت تصحیح املایی خودکار، و نتایج دقیق با یک کلیک از میان گستره ی وسیعی از منایع مورد اعتماد. Babylon 8 – یک نرم افزار ترجمه و دیکشنری آسان با پشتیبانی از بیش از ۷۵ زبان. با Babylon 9 ترجمه ی متن هرگز به این آسانی نبوده است، بدون نیاز به “کپی/پیست” یا باز کردن پنجره های اضافی مرورگر. فقط روی متن درون Work, Excel ، ایمیل ها ، پیام رسان، صفحات وب و هر برنامه ی دیگری کلیک کنید. هر چیزی که بخواهید فقط یکی کلیک با شما فاصله دارد.

ویژگی های کلیدی Babylon Pro v9.0.2 – r11 :

- فعال شدن با یک کلیک

- ترجمه ی متن – با پشتیبانی از ۱۷ زبان

- نتایج از منتشران پیشتاز دنیا

- دایرةالمعارف شامل دایرة المعارف Widipedia

- ترجمه با بیش از ۷۵ زبان

- تبدیل واحد ها – تبدیل پول، واحد های اندازه گیری و زمان

- ابزاری های نوشتن برای زبان انگلیسی

- تصحیحات املایی

hajm حجم : ۷٫۸۰ مگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , ,
دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390
Ace Translator

دنیای اینترنت ، دنیای نا محدودی است که هر روز بر وسعت اطلاعات موجود در آن افزوده می شود و هزاران مطلب و مقاله مفید با زبان های مختلف انتشار پیدا می کنند . اگر بخواهید به تمامی اطلاعات موجود دسترسی پیدا کنید می بایست یا تمامی زبان ها را از چینی و ژاپنی تا فرانسوی و یونانی و … بلد باشید و یا اینکه نرم افزاری مانند Ace Translator را در اختیار خود داشته باشید .
Ace Translator نام یک دیکشنری قدرتمند می باشد که با استفاده از موتورهای ترجمه آنلاین اقدام به ترجمه متون مورد نظر شما می کند . به وسیله این نرم افزار می توانید صفحات وب ، نامه ها ، چت ها و ایمیل های خود را به سادگی به زبان مورد نظر ترجمه کرده و از محتویات آنها استفاده نمایید .
با پشتیبانی این برنامه از زبان شیرین پارسی ، ایرانیان و سایر پارسی گویان نیز می توانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند .حجم : ۲٫۳۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

icon برچسب ها: , , , ,
دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390

15-style

Blending Option یکی از بخش های مربوط به افکت لایه ها می باشد که با استفاده از آن می توان تغییرات مختلفی را بر روی لایه ها ایجاد کرد . استایل به خروجی افکت های ساخته شده در این بخش گفته می شود و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی از تغییرات و افکت هایی را که می خواهید به لایه هایتان بیافزایید . مجموعه ای که امروز برای علاقه مندان به گرافیک و فتوشاپ گردآورده ایم شامل ۱۵ استایل مختلف و زیبا بوده که می تواند زیبایی خاصی به طراحی های شما ببخشند .




hajm حجم : ۱٫۴۰ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

icon برچسب ها: , , , , , , دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 628
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390

Beauty Box Photo

یکی از کاربردهای اساسی و مهم فتوشاپ ، زیبا سازی تصاویر است . نرم افزارهای کوچک و بزرگ بسیاری برای رقابت در این زمینه ساخته شده اند اما به جرات می توان گفت فتوشاپ هنوز هم قدرتمند ترین است . در هسته ی اصلی نرم افزار فتوشاپ بخش های مختلفی نظیر فیلتر ها وجود دارند که استفاده زیادی از آنها به منظور زیباتر کردن تصاویر استفاده می شود اما همیشه این کارها وقت گیر بوده است .

فتوشاپ ، با قابلیت افزودن پلاگین ، این امکان را به شما می دهد تا در صورت برآورده نشدن نیازهایتان ، از ابزارهای دیگری که روی آن نصب می شوند استفاده کنید . Beauty Box Photo یکی از این ابزارها می باشد که به منظور زیباسازی تصاویر طراحی گردیده است و به شما کمک می کند تا به سادگی و با سرعت بسیار بالا ، افکت های مختلفی را روی تصاویر دلخواهتان اضافه کنید تا جذاب تر از قبل به نظر برسند . این پلاگین که از تکنیک های مورد استفاده توسط عکاسان پیشرفته بهره مند است با قرار دادن تنظیمات مختلفی ، کارهایی را که می بایست در زمان های طولانی و استفاده از بخش های مختلف فتوشاپ انجام داد ، در اندک زمانی و با چند کلیک ساده انجام می دهد و نتیجه ای حیرت انگیز را نمایان می سازد . در ادامه به معرفی برخی از این تنظیمات می پردازیم .

Automatic Mask : این دکمه به طور خودکار یک ماسک زیرین از تصاویر تهیه می کند .

Batch Processing : این بخش از پلاگین به شما کمک می کند تا به سادگی بخش های مختلف تصویر را به صورت خودکار پردازش کرده و اقدام به صاف کردن آنها نماید .

Smart Skin Smoothing : وظیفه ی این بخش صاف کردن پوست صورت با استفاده از ۳ دکمه کنترل مجزاست .

Control Over Mask : اعمال تغییرات مختلف بر روی ماسک ها با استفاده از ابزار پیشرفته ( هر چند نیازی به انجام توسط شما ندارد ! )

Detail Sharpening : استفاده از ریزپردازش تصاویر به منظور حفظ بخش های مهمی نظیر مو ، مژه ها و جواهرات .

Beauty Box Photo با وجود در اختیار داشتن قابلیت های پیشرفته خود بسیار ساده عمل می کند و با جابه جا کردن چند نشانگر ، تمامی کارهای ذکر شده را انجام می دهد . این پلاگین بر روی نسخه های۷ ، CS، CS2، CS3، CS4 و CS5 فتوشاپ و نسخه های ۶ ، ۷ ، ۸ و ۹ فتوشاپ المنت قابل نصب می باشد و از ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون به طور کامل پشتیبانی می کند .

حجم : ۱۸٫۰۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

پس از نصب پلاگین ، متناسب با نوع سیستم عامل خود ( ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی ) فایلهای موجود در پوشه کرک را در آدرس زیر جایگزین فایلهای اصلی کنید :

C:Program FilesAdobeAdobe Photoshop CS?Plug-insDigital AnarchyBeauty Box PS 1.0

برای استفاده از پلاگین پس از باز کردن فتوشاپ ، به منوی فیلتر ها رفته و روی گزینه Digital Anarcgy کلیک کنید .

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,
دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390

Multi Password Recovery

این روزها تقریبا اکثر سایت ها برای خدمات دهی به کاربران خود بخشی را برای عضویت در نظر گرفته که می بایست کاربر با انتخاب نام و کلمه ی عبور ، به نوعی برای استفاده از خدمات مختلف نظیر دانلود فایل مجوز را کسب کند . حال اگر شما کاربر حرفه ای تری باشید قطعا می بایست پسورد های بیشتری را در حافظه تان ذخیره کنید . به طور مثال کلمه ی عبور اکانت های اف تی پی و پنل هاست و یا پنل مدیریت محتوا جزء بخش های مهمی هستند که همیشه می بایست آنها را حفظ باشید . دامنه ی استفاده از پسورد ها فقط به سایت های محدود نگشته و در بسیاری از نرم افزار ها و حتی بخش های مختلفی از ویندوز نیز مورد استفاده قرار می گیرد . مثلا اکانتی که با استفاده از آن به اینترنت متصل می شوید ، آی دی یاهو مسنجر ، ایمیل کلاینت ها ، اف تی پی کلاینت ها از جمله ی این بخش ها می باشند . حال می بینید که ممکن است گاهی کلمات عبوری را که زمانی از آنها استفاده می کرده اید ، فراموش کرده و به نوعی دسترسی تان به بخش یا پایگاه مورد نظر امکان پذیر نیست . در این هنگام تنها کاری که می توانید انجام دهید استفاده از نرم افزار های بازیابی پسورد می باشد .

Multi Password Recovery نام یک برنامه بسیار قدرتمند برای ریکاوری پسورد های گم شده در ویندوز می باشد . همانطور که از نام این نرم افزار پیداست گستره ی استفاده از آن به یک یا دو بخش محدود نگشته و هدف طراحانش از انتخاب کلمه ی مولتی نمایش وسعت کاربری آن در بخش های مختلف ویندوز و نرم افزار های گوناگون می باشد . اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که کلمات عبور را به سادگی فراموش می کنند قطعا این برنامه به کارتان خواهد آمد . پشتیبانی Multi Password Recovery از بیش از ۸۰ نرم افزار مختلف چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت که تنها به ذکر گونه های مشهوری از آنها نظیر فایرفاکس ، اپرا ، اینترنت اکسپلورر ، CuteFTP ، Outlook Express ، Mozilla Thunderbird ، Gmail Notifier ، Advanced Dialer ، Download Master ، Yahoo! Messenger ، Windows Live Messenger و ASP.NET Account بسنده می کنیم . در نسخه پیش رو که از دانلود کده دریافت می کنید ، ورژن پرتابل نیز قرار داده شده است که تنها با کپی کردن آن بر روی فلش مموری و حافظه های قابل حمل می توانید زمینه را برای استفاده در هر مکانی فراهم نمایید .

حجم :۳٫۲۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم
برای فعال سازی برنامه در مرحله نخست فایل Patch را در محل نصب کپی کرده و آن را اجرا نمایید ، سپس نرم افزار را باز کرده و به وسیله فایل Keygen یک کد ساخته و آن در در محل رجیستر کردن برنامه کپی کنید .

icon برچسب ها: , , , , , , , , , دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390

Net Monitor for Employees Professional

Net Monitor for Employees Professional نام ابزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به تماشای صفحه نمایش کامپیوترهایی که به شبکه ی شما متصل هستند ، بنشینید . بدین ترتیب اگر خواهان این هستید که فعالیت کارمندان یا کاربران شبکه خود را زیر نظر گرفته تا از این راه سدی بر موج اتلاف وقت و سرمایه ی خود بسازید ، کار دشواری در پیش رو نخواهید داشت . نکته ی قابل توجه در این نرم افزار که باعث نمایش تفاوت آن با نسخه های مشابه می شود امکان کنترلی است که برای ادمین فراهم خواهد آمد و این بدین معنی است که مدیر شبکه توانایی کنترل هر یوزر را از طریق ریموت در اختیار داشته و می تواند از ماوس و کیبورد خود به عنوان ماوس و کیبورد یوزرش استفاده کند .

اگر فکر می کنید که کنترل یوزر ها توسط Net Monitor for Employees Professional به همینجا ختم شده و تنها هنگامی که در شبکه حضور دارید امکان پذیر خواهد بود ، سخت در اشتباه هستید چرا که با قابلیت ضبط اسکرین ها حتی زمانی هم که به سرکشی از فعالیت کارمندان خود مشغول نیستید ، روح شما آنجا خواهد بود و نخواهد گذاشت به همین سادگی کنترل اوضاع از دستانتان خارج گردد . ویژگی دیگری که در این نرم افزار گنجانده شده است ، امکان ارسال پیغام برای یوزری خاص و یا نیز قفل / باز کردن سیستم او می باشد که از این طریق دیگر هیچ گونه کنترلی نیست که شما در اختیارش نداشته باشید .

این برنامه از شبکه هایی که تحت بستر های اینترنت ، LAN ، WLAN یا حتی VPN طراحی شده اند به طور کامل پشتبانی کرده و می تواند به سادگی نصب و اجرا گردد .


Net Monitor for Employees Professional 4.6.3 برای چه کارهایی مناسب است ؟
– برای مونیتور کردن کامپیوتر های یک شبکه و فعالیت هایی که توسط یوزر ها انجام می پذیرد .
– برای ریموت کردن توسط ادمین شبکه به منظور کنترل کامل بر سیستم ها
– برای آغاز یا اتمام کار یک نرم افزار
– برای مونیتور کردن فعالیت دانش آموزان در کلاس درس و نیز راهنمایی آنها
– خاموش کردن ، راه اندازی مجدد و … تمامی کامپیوتر ها تنها با یک کلیک

hajm حجم : ۱۰٫۷۵ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Net Monitor for Employees Professional 4.6.3

icon برچسب ها: , , , , , , , , , ,
دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390

system administrator

Hidetools System Administrator یک ابزار بسیار مفید و کاربردی است که برای مدیریت نحوه استفاده از کامپیوتر و دسترسی به اینترنت ساخته شده است . این برنامه به شرکت ها کمک می کند تا از اتلاف وقت و هزینه توسط کارمندان بی مسئولیت خود که با استفاده ی بیجا از رایانه و اینترنت دلیل حضور خود را در محل کار فراموش کرده اند ، جلوگیری کند . با استفاده از این نرم افزار می توانید دسترسی یوزرهای خود را به سایت های اجتماعی نظیر مای اسپیس و فیس بوک بگیرد و همچنین سایت های بازی آنلاین و مسنجر ها را از دسترس آنها دور نگاه دارید . کافیست تا به نرم افزار بگویید دقیقا چه چیزی مد نظرتان هست تا ببینید که چگونه بازدهی کاری کارمندانتان افزایش می یابد . اگر قصد دارید تا پا را از این نیز فراتر بگذارید راهکارهایی برایتان اندیشیده شده است . جلوگیری از نصب برنامه و نرم افزارهای مختلف یکی از آنهاست . بدین ترتیب اگر فردی بخواهد با استفاده از برنامه ی دیگری به جز آنهایی که شما بلاک کرده اید ، فرمان های شما را دور بزند ، نا موفق گردد . یکی دیگر از ویژگی های Hidetools System Administrator قابلیت تهیه گزارش از فعالیت های انجام گرفته می باشد . با این کار گوبی از خودتان چند کپی مشابه تهیه کرده و هر یک را برای مراقبت از رایانه ها و کارهایی که با آنها انجام می شود به پای آنها فرستاده اید . استفاده از فیلترهای خاص برای مسدود سازی تنها بخشی از سایت های اینترنتی ، استفاده به صورت مولتی یوزر و سفارشی سازی آسان از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود .

حجم : ۱٫۶۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

icon برچسب ها: , , , , , , , , ,

دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 بهمن 1390

sina_akhtari@yahoo.com

دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 18 بهمن 1390

ساخت بزرگترین برج معکوس جهان در عمق 300 متری زمین

قرار است در مکزیک برج معکوس در 300 متری زمین ساخته شود.
عصر ایران: به نقل از روزنامه البیان امارات، مهندسان معماری، یک برج معکوس 65 طبقه را در عمق 300 متری زیر زمین طراحی کرده اند.

ایده طراحی برج معکوس در مرکز شهر مکزیکو پایتخت مکزیک برای مقابله با قوانین ساخت برج هاست. براساس قوانین پایتخت، حداکثر طبقات برج ها می بایست هشت طبقه باشد وتخریب ساختمان های قدیمی نیز ممنوع می باشد.

10 طبقه از این برج معکوس برای واحدهای مسکونی، تجاری و موزه و 35 طبقه هم برای واحدهای اداری اختصاص خواهد یافت.

مهندس "استيبان سواريز" طراح برج معکوس گفته است که این برج شامل یک مرکز فرهنگی نیز خواهد بود.

وی اضافه کرد: سطح این هرم وارونه، از شیشه ساخته خواهد شد تا ورود اشعه خورشید به داخل بخش های مختلف برج معکوس، راحت تر شود.


 

 
دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 18 بهمن 1390

فرض کنید ظرفی پر از انواع میوه های مختلف جلوی شماست میوه مورد علاقه تان را بردارید ولی دقت کنید! ممکن است با انتخاب این میوه اسرار و رموز شخصیت شما به سرعت فاش شود در حقیقت این تست روانشناسی به سادگی نشان می دهد که شخصیت افراد مختلف نسبت به انتخاب میوه مورد علاقه شان چگونه است.

سیب

اگر سیب میوه مورد علاقه شماست فردی افراطی هستید که از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی کاری را انجام می دهنید رک گو هستید و از مسافرت لذت می برید می توانید خیلی خوب رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و کارها را پیش ببرید اشتیاق زیادی برای زندگی کردن دارید که این انگیزه شما از نظر اطرافیان بی همتاست

پرتقال

فردی صبور و پر طاقت هستید که اراده تان بسیار قوی است دوست دارید کارها را به اهستگی ولی بطور جدی انجام دهید خجالتی هستید و نزد اطرافیانتان قابل اعتمادید شریک زندگی خود را با دقت و تمام احساس قلبیتان انتخاب می نمایید و از هر گونه مشاجره و ناسازگاری اجتناب می کنید.

هلو

رفتار دوستانه ای دارید رک گو و پر حرف هستید که به جذابیت شما می افزاید رفتار ناشایست دیگران را خیلی سریع می بخشید و فراموش می کنید برای رفاقت ارزش زیادی قائلید و رگه هایی از استقلال طلبی و بلند پروازی در شخصیت شما دیده می شود که باعث شده شخصی زرنگ و فعال جلوه کنید کمال طلب احساساتی صادق و با وفا هستید. بر هر حال دوست ندارید همه امیال خود را در مقابل دیگران نشان دهید.

گلابی

اگر تمام توجه تان را به کرای معطوف کنید می توانید آن را با موفقیت انجام دهید گاهی در انجام کارهایتان بی ثبات و متعییر هستید و مایلید که از نتایج سعی و تلاش خود خیلی سریع مطلع شوید از شرکت در بحث های خوب و مفید لذت می برید بی طاقت هستید و زود هیجان زده می شوید با توجه به اینکه به سرعت دوستی های خود را بر هم می زنید نگهداری رفقا برای شما چندان ساده به نظر نمی رسد.

گیلاس

اگر گیلاس میوه مورد علاقه شماست زندگی همیشه برایتان شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب های زندگی مواجه می شوید بجای داشتن در آمدی جزئی به شیوه ای برای دریافت مقداری زیادی پول فکر می کنید ذهعن خلاقی دارید و به دنبال فعالیت های خلاقانه هستید یک شریک زندگی صادق و با وفا محسوب می شوید و لی ابراز احساسات برایتان کار ساده ای نسیت خانه شما در حکم پناهگاهتان است و از هیچ چیزی به اندازه اینکه در کنار فامیل های نزدیک و افراد مورد علاقه تان باشید لذت نمی برید

موز

فردی با محبت ملایم خونگرم و دلسوز هستید اغلب اوقات از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید و کمی احساس ترس در شما دیده می شود برخی مواقع مردم از اخلاق خوب شما سو استفاده می کند شریک زندگی خود را تحت هر شرایطی که از نظر روحی و جسمی داشته باشید می پرستید و ارتباطات شما با دیگران در وضعیت متعادلی قرار دارد.

نارگیل

جدی متفکر و اندیشمند هستید اگر چه از روابط اجتماعی تان لذت می برید ولی در انتخاب شریک زندگی بسیار سخت گیر هستید در کارهایتان سر سختی و سماجت دارید ولی لزوما بی پروا نیستید زیرکی تیزهوشی و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شخصیتی شماست باید مطمئن شوید که در هر زمینه ای و به ویژه از لحاظ شغلی در راس امور قرار دارید شریک زندگی شما باید فرد باهوشی باشد احساسات در زندگی برای شما مهم است ولی به طور حتم برایتان همه چیز نیست!

انگور سیاه

به طور کلی فردی مودبی هستید به سرعت عصبانی می شوید ولی خیلی سریع به حال اولیه باز می گردید از زیبایی در هر نوع ان لذت می برید فرد محبوبی هستید شما سرشت خونگرم و سخاوتمند دارید. میل زیادی برای زندگی در شما موج می زند و از انجام هر کاری که می کنید لذت می برید شریک زندگی تان باید در هیجانات شما سهیم شود و از پیشنهاداتتان لذت ببرید.

آناناس

به سرعت تصمیم می گیرید و در انجام کارهایتان سریع و چابک هستید تغییرات شغلی شما را نمی ترساند که این موضوع یکی از برتری های شخصیت شماست توانایی استثنایی در سازماندهی کارهایتان دارید و از حجم زیاد وضایف اطرافتان نمی هراسید سعی دارید در ورابط خود با دیگران متکی به نفس صادق و درستکار باشید دوستان خود را خیلی سریع انتخاب نمی کنید ولی اگر شخصی را برگزینید تا آخر عمر با شما خواهد بود به ندرت احساساتی می شوید و شریک زندگی تان اغلب تحت تاثیر یکرنگی شما قرار می گیرد ولی اجازه ندهید که به دلیل عدم توانایی شما در ابراز محبت نا امید شود.

 

دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 18 بهمن 1390

نگه داشتن ناگهانی یک اتومبیل در جاده ی لغزنده می تواند بسیار خطرناک باشد.ترمزهای ضد قفل خطر های این واقعه ی ترسناک را کاهش می دهد.در واقع روی سطوح لغزنده حتی راننده های حرفه ای بدون ترمزهای ضد قفل نمی توانند به خوبی یک راننده ی معمولی با ترمزهای ضد قفل ترمز کنند.

ترمزهای ضد قفل:

تئوری ترمز های ضد قفل بسیار ساده است.یک چرخ در حال لیز خوردن(به طوری که سطح تماس تایر نسبت به زمین سر بخورد) نسبت به چرخی که لیز نمی خورد نیروی اصطکاک کمتری دارد.اگربا اتومبیل خود در یخ گیر کرده باشید می دانید که اگر چرخها بچرنخد هیچ نیروی جلو بری به اتومبیل وارد نمی شود زیرا سطح تماس چرخ نسبت به یخ لیز می خورد.


دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 18 بهمن 1390

Archipod با طراحی این اتاقک کار جالب و متفاوت ترکیبی از تکنولوژی روز و کلبه های کوچک قدیمی را با هم ادغام کرده است.

archipod1 اتاق کاری جالب برای کار در خانه

این اتاقک به زیبایی طراحی شده که قسمت داخلی آن از فایبر گلاس می باشد و قسمت رویه آن از تکه چوب های متصل به هم. در این اتاقک به دلیل طراحی همسان ورودی با خود اتاقک و نامرئی بودن آن می تواند نسبت به اتاقک های دیگری که طراحی شده اند آرامش بیشتری داشته باشد. ( البته از دست مزاحم ها )

نور دهی در این اتاقک نیز به خوبی صورت گرفته که یکی از بالا و قسمت سقفی اتاقک و دیگری پنجره ایست که بر روی آن تعبیه شده است.

archipod2 اتاق کاری جالب برای کار در خانه

archipod3 اتاق کاری جالب برای کار در خانه

بقیه در ادامه مطلب

دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 18 بهمن 1390

cloudarch ed02 آسمانخراش ابر پیکسلی، رویای سنگاپور

این طرح زیبا برنده جایزه مسابقه طراحی ساختمان اصلی نمایشگاه جهانی Expo 2010 در سنگاپور شده است. نام این طرح «ابر دیجیتالی» است و از ۳۸۶۶ مکعب مختلف با درجه شفافیت متفاوت تشکیل شده است. این مکعب ها نمادی از پیکسل های تصویر در یک نمایشگر دیجیتالی خواهند بود. ابر دیجیتالی مذکور در بالای فضایی سبز در آسمان ظاهر می شود.

طراحان سعی کرده اند که در این آسمان خراش پیشرفت و توسعه سنگاپور را نشان دهند و به نظر من که به خوبی از عهده این کار بر آمده اند. اگر در سال ۲۰۱۰ در سنگاپور بودید ابر پیکسلی را از دست ندهید.

برای دیدن تصاویر بیشتر از این آسمانخراش دیجیتالی به ادامه مطلب بروید.

cloudarch ed01 آسمانخراش ابر پیکسلی، رویای سنگاپور

cloudarch int01 آسمانخراش ابر پیکسلی، رویای سنگاپور

cloudarch int02 آسمانخراش ابر پیکسلی، رویای سنگاپور

cloudarch ed03 آسمانخراش ابر پیکسلی، رویای سنگاپور


دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 18 بهمن 1390
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');