عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان






جزییات پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت

امکان پرداخت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت برای دارندگان این سهام در بانک ملی، فراهم شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاریبرنا، به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، محمدعلی محمودزاده گفت: این امکان برای دارندگان سهام عدالتی که یارانه خود را از طریق بانک ملی دریافت می‌کنند فراهم شده است. مدیرعامل شرکت پرداخت سداد وابسته به بانک ملی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ”ایوا“ به صورت غیر حضوری ثبت نام و احراز هویت کنند.

وی گفت: افراد می‌توانند به میزان نصف ارزش روز سهام عدالت از تسهیلات استفاده کنند و اگر در مدت یک ماه این تسهیلات تسویه شود کارمزدی ندارد. محمودزاد اضافه کرد: امکان پرداخت در فروشگاه‌های مختلف از طریق اپلیکیشن ایوا و استفاده از تلفن همراه بدون نیاز به کارت اعتباری فیزیکی انجام می‌شود.

محمودزاده گفت: بانک ملی نخستین بانکی است که استفاده از تسهیلات الکترونیکی با وثیقه سهام عدالت را فراهم کرده است. مدیرعامل شرکت پرداخت سداد افزود: مراجعه به اپلیکیشن ایوا و طی کردن مراحل ثبت نام در کمتر از ۵ دقیقه قابل انجام است

.

.

دوربین مداربسته

:: برچسب‌ها: وام سهام عدالت+اپلیکیشن ایوا+اخبارجدیدسهام عدالت+سهام عدالت وثیقه+وثیقه وام سهام ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 28 مرداد 1399

ارزش روز دارا یکم یکشنبه 12 مرداد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، حجم معاملات دارا یکم بیش از ۵۰ درصد افت داشت و قیمت پایان این نماد نزدیک یک درصد رشد داشت.

ارزش روز دارا یکم یکشنبه 12 مرداد

در پایان معاملات بازار سهام در روز یکشنه ۱۲ مرداد ماه، ارزش هر واحد صندوق ETF دارا یکم با رشدی نزدیک به یک درصد به ۲۴ هزار و ۱۵۵ تومان رسید. این در حالی بود که قیمت آخرین معامله این صندوق زیر ۲۴ هزار تومان به ثبت رسیده بود. با این حساب ارزش ۲۰۰ واحد از دارا یکم به ۴ میلیون و ۸۳۱ هزار تومان افزایش یافت.

در جریان معاملات امروز اولین صندوق ETF دوتلی تنها ۳ میلیون و ۱۱۶ هزار سهم دادوستد شد که کمتر از نصف میانگین حجم معاملات یک ماه اخیر این نماد بوده است. اختلال در جریان معاملات این نماد هم البته موجب شد تا تعداد معاملات امروز در مقایسه با روز گذشته بیش از ۴۰ درصد کاهش پیدا کند. در پایان معاملات امروز خالص ارزش دارایی دارا یکم ۲۹ هزار و ۸۵۹ تومان محاسبه شده که ۲۴ درصد بیشتر از قیمت پایانی این نماد بوده است

دوربین مداربسته

:: برچسب‌ها: صندوق دارا یکم+صندوق EFT+سهام دارایکم EFT+ارزش روز سهام دارایکم EFT+سهام عدالت بورس ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : چهار شنبه 15 مرداد 1399

عضو هیات مدیره سازمان بورس خبر داد:

آزادسازی کامل سهام عدالت تا دهه فجر

معتمد

افرادی که سهامداری به روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند از تاریخ ۱۹ مرداد ماه می توانند نسبت به فروش ۶۰ درصد از سهام خود اقدام کنند در حالی که، ۴۰ درصد باقی مانده در دهه فجر آزادسازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، محمدرضا معتمد، عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیر نظارت بر نهادهای مالی در این خصوص اظهار داشت: ثبت شرکت ‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت امروز نزد اداره ثبت، به پایان خواهد رسید و حداکثر تا ۱۴ مرداد ماه، صورت های مالی حسابرسی نشده آن ها منتشر می شود.

وی ادامه داد: به این ترتیب یک روز پس از عید سعید غدیر خم (۱۹ مرداد ماه)، امکان معاملاتی شدن سهام شرکت‌های سرمایه گذاری استانی وجود عملیاتی خواهد شد.

مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه در مرحله قبل افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند اجازه فروش ۳۰ درصد سهام به آنان داده شده بود اما از ۱۹ مرداد به مناسبت عیدغدیر خم افرادی که سهامداری به روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند می‌توانند تا ۶۰ درصد از تعداد سهام خود را به فروش برسانند و مرحله بعد یعنی در دهه فجر این سهام آزاد سازی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تصویب آئین نامه آزاد سازی سهام عدالت در شورای عالی بورس در قالب ۲۲ ماده تصریح کرد: در این آئین نامه ساز و کار و نحوه آزاد سازی، افزایش سرمایه، پذیرش شرکت ها در بورس و همینطور چگونگی معاملاتی شدن و همچنین میزان آزادسازی سهام عدالت در هر مرحله ، پیش بینی شده است.

دوربین مداربسته

:: برچسب‌ها: سهام عدالت+آزادسازی سهام+بورس ایران+فروش 60درصدسهام عدالت+فروش سهام عدالت ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : چهار شنبه 8 مرداد 1399

30 درصد دیگر سهام عدالت در عید غدیر آزاد می‌شود

دوربین مداربسته

:: برچسب‌ها: آزادسازی سهام عدالت+فروش سهام عدالت+عیدغدیرخم99+سهام عدالت ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : یک شنبه 5 مرداد 1399
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');