عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


@PCiRAN_UFO_VPN_Premium_v3.4.1.Apk - 13.7 MB

لینک دانلود ف+یلتر+شک+ن یوفو، نسخه ی نامحدود (VIP) یعنی تو خارجه باید ده دلار بدی تا اینو استفاده کنی .حالشو ببرید دوستان.

از بقیه پست ها هم لذت ببرید.

http://uploadb.me/yfr8ruktv180/@PCiRAN_UFO_VPN_Premium_v3.4.1.Apk.html

صرفا برای استفاده ی صحیح و طبق موازین شرعی و قانونی بنده اشتراک گذاشته ام.

. uploadb.me/yfr8ruktv180/@PCiRAN_UFO_VPN_Premium_v3.4.1.Apk.html

دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: فیلترشکن یوفو , وی پی ان یوفو , پرسرعت ترین فیلترشکن , دانلودرایگان بهترین فیلترشکن , دانلودرایگان بهترین VPN ,
:: بازدید از این مطلب : 1628
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : جمعه 28 شهريور 1399

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A80: آقای خیلی خاص و متفاوت

در میان گوشی‌های میان‌رده سامسونگ، گوشی گلکسی A80 به خاطر دوربین چرخان انگشت‌نما است.

گوشی که گران‌ترین میان‌رده سامسونگ نیز محسوب می‌شود و از یک صفحه‌نمایش بزرگ به همراه پردازنده‌ای پرچم‌دار سود می‌برد و به نظر می‌رسد کلا برای افراد خاص که می‌خواهند متفاوت باشند یا متفاوت بودن را تجربه کنند؛ ساخته شده است.

این گوشی را در بازار ایران از ۹.۳۰۰ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان پیدا خواهید کرد. قیمتی که نسبت به میان‌رده‌های بازار موبایل، حتی میان‌رده‌های خود سامسونگ گران‌تر است و عملا گلکسی A80 را یک گوشی رده بالا معرفی می‌کند.

چه مزایایی باعث می‌شوند سراغ خرید این گوشی برویم و نزدیک به ۱۰ میلیون تومان هزینه کنیم؟ با ما همراه باشید تا یک بررسی کوتاه روی گلکسی ای ۸۰ سامسونگ داشته باشیم:

طراحی: بزرگ و سنگین

نیازی نیست این گوشی را به دست بگیرید؛ حتی با دیدن تصاویر آن هم می‌توان پی برد یک گوشی سبک و باریک نیست. صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی با وزن ۲۲۰ گرم، گلکسی A80 را یک گوشی درشت معرفی می‌کند.

در صفحه‌نمایش هیچ اثری از بریدگی نمایشگر و سوراخ ناچ نیست. یک پنل نمایشگر یک دست با حاشیه‌های بسیار باریک را می‌بینیم که جذاب به نظر می‌رسد و دلربا است. برای افرادی که از ناچ تنفر دارند یا خسته شدند؛ نمایشگر گلکسی ای ۸۰ یک خبر خوش بزرگ است.

لبه‌های گوشی کمی شیب‌دار هستند و با فریم اطراف یکپارچه شدند. کیفیت ساخت این گوشی بالا است و نباید نگران محکمی و استحکام آن باشید. از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده است که در پشت شاهد شیشه گوریلا گلس ۶ و در جلو گوریلا گلس ۳ هستیم. قاب گوشی از جنس فلز و آلومینیومی است.

در پایین و بالای نمایشگر مقداری حاشیه دیده می‌شود ولی در کناره‌ها، کمترین حاشیه مممکن را برخوردار است.

بزرگ‌ترین وجه تمایز این گوشی با دیگر اسمارت‌فون‌های سامسونگ و حتی سایر شرکت‌ها در دوربین چرخنده آن است. وقتی اپلیکیشن دوربین باز می‌شود؛ دوربین اصلی فعال است اما به محض اینکه وارد حالت عکاسی سلفی شویم؛ موتورهای دوربین به کار افتاده و با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، همان دوربین اصلی نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند.

دوربین این گوشی حسی دوگانه به شما القا می‌کند. ممکن است از این سیستم دوربین لذت ببرید یا اینکه برآمدگی و چرخش آن شما را آزار بدهد.

زمان چرخش دوربین در گلکسی A80 نزدیک به ۲ ثانیه است. مکانیزم بیرون آمدن و چرخش دوربین، همراه با اشکالاتی هم هست و برخی اوقات ناامیدکننده ظاهر می‌شود. مثلا گردوخاک روی ماژول دوربین‌ها می‌نشیند یا اینکه برخی اوقات باید به طور دستی دوربین را پایین بیاورید و بچرخانید.

در بخش بالایی دستگاه فقط یک میکروفون کار گذاشته شده است ولی در بخش پایینی شاهد یک بلندگو، میکروفون دوم، درگاه شارژ USB-C و درگاه سیم‌کارت هستیم.

کلیدهای پاور نیز مانند گوشی‌های دیگر در کناره سمت راست است ولی کلیدهای کنترل صدا به کناره سمت چپ منتقل شدند.کار با این کلیدها راحت، سریع و لذت‌بخش است.

نمایشگر: درخشان و هیجان‌انگیز

یک نمایشگر سوپر آمولد ۶.۷ اینچی در رزولوشن FHD+ (به تعبیری ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) روی این گوشی نشسته است.

صفحه‌نمایشی یک دست و بزرگ و درخشان با نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶ درصدی و نسبت تصویر ۲۰:۹ به همراه تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ تا همه‌چیز برای لذت بردن و به اوج هیجان رسیدن روی گلکسی A80 مهیا باشد.

حسگرهای نور محیط و سنسور مجاورت در بالای گوشی نیستند و در زیر نمایشگر یا کناره‌ها نصب شدند. همین‌طور از بلندگوهای زیر نمایشگر استفاده شده است که با ارتعاش صدا را به گوش می‌رسانند. حسگر اثر انگشت نیز زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است.

در بالاترین روشنایی و با تنظیمات دستی به ۶۰۷ نیت می‌رسد ولی در حالت خودکار روشنایی کمتری دارد. رنگ‌ها را در دو مود Vivid با اشباع و حالت طبیعی می‌توانید ببینید. امکان تنظیم سفیدی نورها و همین‌طور فیلتر آبی را دارید.

کیفیت این نمایشگر به گوشی گلکسی A70 بسیار نزدیک است و عملکرد بسیار خوبی دارد. سامسونگ با هوشمندی، از یک نمایشگر با رزولوشن بالاتر استفاده نکرده تا شارژ باتری کاهش پیدا نکند.

سخت‌افزار: قدرتمند در حد کافی

پردازنده مجتمع شده اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روی این گوشی استفاده شده است.

اسنپدراگون ۷۳۰ یکی از بهترین تراشه‌های موبایل در بازار میان‌رده‌ها است و از فناوری ساخت ۸ نانومتری سود می‌برد. هشت هسته پردازشی شامل دو هسته Kryo 470 Gold با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Kryo 470 Silver با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارد.

در کنار این‌ها، یک پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۸ نیز نصب شده تا قدرت گوشی برای هر نوع کاری تکمیل شود. رقبای این پردازنده در بازار، هواوی کرین ۸۱۰ و مدیاتک G90 هستند.

قبلا، در بررسی گوشی هواوی نوا ۷ آی اشاره کردیم که امتیازهای محک‌زنی کرین ۸۱۰ بالاتر از اسنپدراگون ۷۳۰ است ولی این حرف به معنای ضعیف بودن گوشی سامسونگ نیست.

با خیال راحت می‌توانید هر کاری که دوست دارید؛ با این گوشی انجام دهید. از نصب و اجرای بازی‌های سنگین تا استریم ویدیو و پخش آنلاین و چندوظیفگی و سرگرمی.

قدرت پردازشی گوشی A80 از بسیاری از میان‌رده‌های خود سامسونگ مانند A70 بالاتر است. تصاویر بازی‌هایی مانند آسفالت ۹ با کیفیت و بدون فریمی تاخیر و لگ است.

این گوشی از مودم LTE Cat 11 با حداکثر سرعت دانلود ۶۰۰ مگابیت و آپلود ۷۵ مگابیت سود می‌برد تا یکی از سریع‌ترین مودم‌های تلفن همراه را هم روی گوشی داشته باشید. وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵ و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات A80 هستند.

بله، ماژول دوربین جهند، جای باتری را کوچک کرده است و ظرفیت این باتری چندان بالا نیست. یک شارژر ۲۵ واتی هم همراه این گوشی است.

دوربین: کمتر از انتظار

دوربین اصلی این گوشی لنزی ۴۸ مگاپیکسلی و ۲۶ میلی‌متری با دهانه f/2.0 است. یک لنز واید با عرض ۸۰ درجه که به نوعی دوربین سلفی گوشی هم محسوب می‌شود.

دوربین دوم یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ۱۲ میلی‌متری با دهانه f/2.2 است. عرض این لنز ۱۲۳ درجه می‌شود. دوربین سوم از نوع زمان پرواز (ToF) است که برای سنجش عمق تصویر و جداسازی سوژه از پس‌زمینه به کار گرفته می‌شود.

بنابراین؛ سیستم ماژول دوربین این گوشی چندان پیشرفته نیست و به پای ماژول‌های دوربین چهارگانه گوشی‌های سال ۲۰۲۰ نمی‌رسد.

از لرزشگیر تصویر اپتیکال در این دوربین خبری نیست؛ رابط کاربری همان چیزی است که روی غالب گوشی‌های سامسونگ مشاهده کردیم و دارای همان مودهای عکاسی است که این روزها دیگر عادی شدند.

عکس‌ها در روز و نور زیاد رضایت‌بخش هستند. دقت و کیفیت رنگ بالایی دارند و از کنتراست بالایی هم برخوردار می‌شوند. توازن خوبی میان رنگ‌های روشن و تیره در عکس‌ها هست تا جزئیات کاملا مشخص باشد و چیزی محو به نظر نرسد.

با دستکاری تنظیمات دوربین می‌توان در غالب اوقات عکس‌هایی با کیفیت بالاتر گرفت. عکس‌های سلفی به لطف دوربین ۴۸ مگاپیکسلی پر از جزئیات هستند و دیگر نمی‌شود به آن‌ها عکس سلفی گفت.

در محیط خانه و نور مناسب، باز هم عکس‌ها از فوکوس، رنگ‌های جذاب، عدم نویز و دقت بالای حالت بوکه سود می‌برند. در شب و محیط‌های کم نور برخی عکس‌ها کیفیت خوبی دارند و برخی دیگر از عکس‌ها رضایت‌بخش نیستند.

حرف آخر: گوشی متفاوت

به نظر می‌رسد سامسونگ در گلکسی A80 تصمیم داشته چندین ایده جدید و متفاوت را تجربه کند و کاربران را هم با خود در این تجربه شریک سازد.

بنابراین؛ اگر تنوع‌طلب و متفاوت‌خواه هستید؛ باید سراغ خرید گوشی A80 بروید. دوربین جهنده و کشویی و چرخان این گوشی هم مزایای هیجان‌انگیزی دارد و هم معایبی برای سایر بخش‌های گوشی به همراه دارد.

باعث افزایش وزن و ضخامت گوشی شده؛ باتری نه چندان بزرگی علی‌رغم صفحه‌نمایش بزرگ آن شاهد هستیم و چون ماژول دوربین هم کمی ضعیف‌تر از انتظار ما است. برعکس، برای گرفتن سلفی بسیار مناسب است و دیگر از ناچ نمایشگر خبری نیست.

با قیمت این گوشی که نزدیک به ۹ تا ۱۰ میلیون تومان است؛ می‌توان گوشی‌های به مراتب بهتر و به‌روزتر و ساده‌تری خرید!

دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی A80 , سامسونگ آ80 , سامسونگ ای 80 , بررسی تخصصی موبایل جدید سامسونگ , عجبشیر , موبایل سینا ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : سه شنبه 25 شهريور 1399

♦️فروش فوق العاده جدید ایران خودرو ۲۰ شهریور

دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ایران‌خودرو , خریدخودرو , پیش فروش خودرو , فروش خودرو سایپا , فروش اینترنتی ایرانخودرو , خربد از سایت سایپا , زمان دقیق شروع فروش ایرانخودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 576

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399

دوربین مداربسته

:: برچسب‌ها: ارزش سهام عدالت در شهریور 99 , ,
:: بازدید از این مطلب : 478

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 22 شهريور 1399

دانلود برنامه ی نسخه ی حرفه ای (هک Wifi) برای اندروید ،رمز فایل 1368 هست.

http://uploadb.me/cyyx7k9ig
5vv/هک Wifi.apk.html
و مژده : بزودی
دوربین مداربسته

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: هک wifi , Hack wifi , هک اینستاگرام , کرک اینستا , پکیج آموزش هک ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سینا اختری شیشوان
ت : شنبه 15 شهريور 1399
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');